En månad av skriveri

blogg100-logotypeJag tänkte sammanfatta den första månaden som jag har bloggat i projektet #blogg100. Syftet med att jag skriver ett blogginlägg per dag är att jag ska bli bättre på att skriva politisk text snabbt. Kombinerat med en tung arbetsbelastning i övrigt så resulterar det i att jag skriver ganska sent på kvällen, alternativt tidigt på morgonen och texterna blir därefter. Men det går framåt.

Jag gör detta enbart för mig själv, men ändå tycker jag såklart att det är roligt när folk läser det jag skriver. Under mars månad var det 2761 visningar och ca 1800 besökare på bloggen. WordPress egna statistik ger inte någon bild av unika besökare vad jag kan se. Däremot gör statcounter.com det och enligt det verktyget så är det ca 1300 unika besökare under mars. KUL!

De tre mest lästa inläggen under mars var Ett hot som även statsministern borde ta på allvar, ”Jag är fan en panter” och Borgerlighetens partiledare – Del 3.

Kommentera

